Login  |  Sign Up

Trending Now

De Tegemoetkoming Energiekosten 2023

Met de komst van elektrische voertuigen binnen het bedrijf zal het elektraverbruik ongetwijfeld toenemen. Om dit deels te compenseren kunnen de MKB-ondernemers gebruik maken van de TEK. De Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb (TEK) biedt een tijdelijke...

The Latest

Vanaf 2035: Verbod verkoop van bestelbussen met verbrandingsmotor

Vanaf 2035 mag er in de EU-landen geen enkele nieuwe auto of bestelbus meer verkocht worden met een verbrandingsmotor. Het doel hiervan is om de CO₂-uitstoot van nieuwe auto's en bestelbusjes tegen 2035 met 100 procent te reduceren.

Ook elektrisch krijgt een vervuilingsnorm: EURO-7

De nieuwe Europese vervuilingsnorm, EURO-7, gaat ook de E-trucks raken. De E-trucks hebben nul uitlaatgassen, maar in de nieuwe norm wordt er ook gekeken naar de deeltjes die remmen en banden verspreiden. De EU-regels waren oorspronkelijk bedoeld om luchtvervuiling...

Vrijstelling elektrische bestelauto’s (4.250 KG)

Vanaf 1 juli 2023 wordt er een vrijstellingsregeling C-rijbewijs voor elektrische bestelauto’s tot 4.250 kg ingevoerd. De invoering van de derde Europese Rijbewijsrichtlijn was al een signaal, want deze richtlijn biedt EU-landen de mogelijkheid om met een B-rijbewijs...

Invoering aanschafbelasting (BPM) diesel-bestelauto vanaf 2025

Het kabinet gaat vanaf 2025 BPM eisen op bestelauto’s met een verbrandingsmotor. Daarmee wil het kabinet zo'n 2,2 miljard euro ophalen en de elektrificatie van het wagenpark versnellen. Door de maatregel wordt een nieuwe diesel-bestelauto gemiddeld €11.000...

Met een E-truck in hartje Amsterdam

Veel bruggen en kademuren zijn aan het einde van hun levensduur en verkeren in slechte staat in Amsterdam. Om overbelasting tegen te gaan en verdere schade te beperken zijn er strengere regels voor zware voertuigen in de binnenstad. Daardoor mag zwaar vrachtverkeer...

TLN pleit voor B-rijbewijs regeling bestelauto’s tot 4250 KG

Op 31 december 2022 eindigt de huidige vrijstellingsregeling (proefproject) voor het B-rijbewijs voor elektrische bestelauto's tot 4250 KG. TLN pleit om deze regeling definitief te maken en dat lijkt ook te lukken. De e-busjes zijn duurder in aanschaf en hebben...

Q and A Subsidieregeling schoon en emissieloos bouwmaterieel (SSEB)

Waarom SSEB? Streven naar 60% minder stikstof in de bouw in 2030. Voor wie is SSEB bedoeld? Voor bedrijven die binnen de bouwbranche vallen. Deze bedrijven moeten gevestigd zijn in Nederland en beschikken over één van de volgende SBI-codes: 39, 41, 42, 43, 4941,...

Divi Meetup 2019, San Francisco

Explore Your Favorite Topics

Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim.

Mobile Phones

Smartwatches
Audio
Headphone
Monitors
Reviews
Movies
Startups
Travel
Mobile Apps
Stocks
All Categories

Business Ventures

Fiscale voordelen Trucks 2023

Investeringssubsidie duurzame energie en energiebesparing (ISDE): Warmtepomp en zonneboiler

(Hybride) Warmtepomp:• Nieuw product• Installatie in een gebouw/woning waarvoor de omgevingsvergunning is aangevraagd voor 31 juni 2018.• Koopovereenkomst van de warmtepomp nog niet definitief bij aanvraag.• De warmtepomp wordt geïnstalleerd door een...

De Tegemoetkoming Energiekosten 2023

Met de komst van elektrische voertuigen binnen het bedrijf zal het elektraverbruik ongetwijfeld toenemen. Om dit deels te compenseren kunnen de MKB-ondernemers gebruik maken van de TEK. De Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb (TEK) biedt een tijdelijke...

AanZET 2023

-Aan te vragen vanaf: 4 april 2023 09:00 -Subsidieplafond: 30 miljoen euro -Subsidiebedragen: Ongewijzigd (zie hieronder)

Wat weegt een E-truck meer?

Dat is volledig afhankelijk van het batterijpakket. Zo weegt één kWh in een E-truck +/- 6 kilogram. Dus met een batterijpakket van 540 kWh kan de volgende rekensom eenvoudig toegepast worden: 540 kWh * 6 KG = 3.240 KG. Het batterijpakket weegt dus 3.240 KG. Echter...

Zero Emissie Stadslogistiek: 28 zones (LIVE)

Almere Alphen aan den Rijn Amersfoort Amsterdam Apeldoorn Assen Delft Den Bosch Den Haag Deventer Dordrecht Ede Eindhoven Enschede Gouda Groningen Haarlem Hilversum Hoorn Leiden Maastricht Nijmegen Rotterdam Schiphol Tilburg Utrecht Zaanstad...

De Tegemoetkoming Energiekosten 2023

Met de komst van elektrische voertuigen binnen het bedrijf zal het elektraverbruik ongetwijfeld toenemen. Om dit deels te compenseren kunnen de MKB-ondernemers gebruik maken van de TEK. De Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb (TEK) biedt een tijdelijke...

AanZET 2023

-Aan te vragen vanaf: 4 april 2023 09:00 -Subsidieplafond: 30 miljoen euro -Subsidiebedragen: Ongewijzigd (zie hieronder)

Wat weegt een E-truck meer?

Dat is volledig afhankelijk van het batterijpakket. Zo weegt één kWh in een E-truck +/- 6 kilogram. Dus met een batterijpakket van 540 kWh kan de volgende rekensom eenvoudig toegepast worden: 540 kWh * 6 KG = 3.240 KG. Het batterijpakket weegt dus 3.240 KG. Echter...

Zero Emissie Stadslogistiek: 28 zones (LIVE)

Almere Alphen aan den Rijn Amersfoort Amsterdam Apeldoorn Assen Delft Den Bosch Den Haag Deventer Dordrecht Ede Eindhoven Enschede Gouda Groningen Haarlem Hilversum Hoorn Leiden Maastricht Nijmegen Rotterdam Schiphol Tilburg Utrecht Zaanstad...

Product Reviews

Vanaf 2035: Verbod verkoop van bestelbussen met verbrandingsmotor

Vanaf 2035 mag er in de EU-landen geen enkele nieuwe auto of bestelbus meer verkocht worden met een verbrandingsmotor. Het doel hiervan is om de CO₂-uitstoot van nieuwe auto's en bestelbusjes tegen 2035 met 100 procent te reduceren.

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Stay Up to Date With The Latest News & Updates

Access Premium Content

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Join Our Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Follow Us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque

Blijf vooroplopen en meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Bedank voor je aanmelding! Je ontvangt binnen elke minuten een bevestigingsmail.